11 Μαρ 2015

2014 vs 2015 στις αρχές

   Το 2015 έχει μπει για τα καλά(11 Μαρτίου!!) και θέλω να δω κάποια συγκριτικά σε σχέση με το 2014 τις αντίστοιχες πρώτες μέρες και μήνες του έτους.Τα στοιχεία από το μελισσοκομείο μου,σε σχέση με τις περσινές επιθεωρήσεις και αυτά που έβλεπα,τα κατέγραφα σε ένα σημειωματάριο όπως κάνω από την αρχή της ενασχόλησης μου με τα μελίσσια.
   Πέρσυ,το μελισσοκομείο μου βρισκόταν στην ορεινή Θεσσαλονίκη,ενώ φέτος το έχω σε πεδινές περιοχές.Σημαντικό στοιχείο που δείχνει κάποια πράγματα η διαφορά των περιοχών.Το 2014,μέσα Φλεβάρη είχα κάνει την πρώτη επιθεώρηση της χρονιάς,αφού οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν μου επέτρεπαν να κάνω μια καλή επιθεώρηση.Μην ξεχνάμε ότι με θερμοκρασίες άνω των 15 βαθμών κάνουμε επιθεώρηση.Στην πρώτη λοιπόν επιθεώρηση,είχα διαπιστώσει ότι τα μελίσσια είχαν ξεκινήσει με γέννες καθώς κουβαλούσαν και γύρες.Σχεδόν μια βδομάδα αργότερα,ο γόνος είχε εκτοξευτεί σε αρκετά μεγάλο και ικανοποιητικό αριθμό(σε πλαίσια).Ο πληθυσμός ανανεωνόταν αφού ο παλιός ήταν από τις αρχές Νοέμβρη!Έως εδώ όλα καλά!!!Ακολούθησε ένας Απρίλιος-Μάιος με αρκετές βροχές και φυσικά τα μελίσσια είχαν εξαφανίσει την αποθήκη μελιού!
   Φέτος....2 σειρές υπόθεση!Φουλ στις βροχές και τα κρύα και τις υγρασίες,με τα μελίσσια να δουλεύουν ελάχιστες μέρες και για λίγες ώρες!Σοβαρή επιθεώρηση δεν έχω κάνει ακόμα για φέτος!!!Σε αυτό το γεγονός συμβάλει ο κακός καιρός από την μία και πολύ δουλειά από την άλλη.Μόνο μια φορά πρόλαβα και έκανα πολύ σύντομη επιθεώρηση διαπιστώνοντας λίγα πραγματάκια, που θα τα αναφέρω στο συγκριτικό που θα γράψω πλαστικής-ξύλινης κυψέλης, για την εικόνα που έχω μετά τον χειμώνα.
   Από βδομάδα χαλαρώνω από τις πολλές δουλειές.Ελπίζω να φτιάξει ο καιρός,να κάνω καμιά καλή επιθεώρηση,να φάω και κανα τσίμπημα γιατί έχω καιρό χαχαχα!!Μέχρι τότε..καλό κουράγιο,η άνοιξηυ είναι στο κατώφλι μας!(φτου σκόρδα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου