17 Οκτ 2014

Ο γκαβός και η βασίλισα!

  Καλησπέρα σας!Πριν γράψω αυτό το μικρό αρθράκι,ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για την απουσία μου,καθώς οι πολλές υποχρεώσεις με τα χωράφια, δεν μου δίνουν χρόνο.Έχω προγραμματισμένα κάποια αρθράκια,αλλά όλα μόλις χαλαρώσω.
  Πάμε τώρα στο θεματάκι:όπως είχα αναφέρει και παλιότερα  http://beeprerss.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6.html , φέτος μπήκα στο λούκι για να βγάλω τις δικές μου βασίλισσες.Ο λόγος ήταν για την εμπειρία και φυσικά για να ξέρω τι έχω στα χέρια μου,επιλέγοντας δότη γονιδίων από το καλύτερο υλικό μου.Ναι δεν κρύβω ότι μέχρι στιγμής,αρκετους μήνες μετά,είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις επιλογές μου.
  Δεν θέλω να επικεντρωθώ στο τι και στο πως έγινε η βασιλοτροφία,μόνο στον εμβολιασμό των βασιλικών κελιών!Όπως είχα γράψει και παλιότερα,έκανα υγρό εμβολιασμό με το χέρι-με εμβολιαστήρι.
  Θέλω να δόσω μια συμβουλή σε αυτούς που θέλουν να ξεκινήσουν τώρα βασιλοτροφία:όσοι έχετε πρόβλημα με τα μάτια ή τρέμει το χέρι ή δεν έχετε υπομονή, μην μπείτε στον κόπο να πάρετε εμβολιαστίρια χειρός,αλλά προτιμήστε τις ειδικές συσκευές εναπόθεσης αυγών-γόνου (ζέντερ ή τύπου ζέντερ-νικότ,έζι).Δεν έχω δοκιμάσει καμία συσκευή για να προτείνω κάποια,απλά συμβουλεύω για μην έχετε πρόβλημα και κατεβάζετε μετά όλα τα "υπέροχα" κοσμητικά επίθετα!
  Τα θετικά του εμβολιασμού βασιλικού κελιού με το χέρι, είναι η οικονομικότερη παραγωγή βασιλισών,το αρνητικό ότι δεν συστήνεται για αυτούς που δεν βλέπουν ή πίνουν πολλούς καφέδες(ανοίκω και στους 2!!!).
  Η εξάσκηση πριν την βασική χρήση,βοηθάει πολύ!Αυτά ως προς την βασιλοτροφία.Καλό διάβασμα μέχρι την άνοιξη και την εποχή της βασιλοτροφίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου